"Psychologiczne uwarunkowania osiągnięć szkolnych uczniów" książka efektem współpracy międzyuczelnianej
Nakładem Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego ukazała się współautorska książka pt. Psychologiczne uwarunkowania osiągnięć szkolnych uczniów (09. 2022). Za cel badań autorki przyjęły ustalenie znaczenia rodzinnych i osobowych uwarunkowań osiągnięć szkolnych, za wskaźnik których uznały oceny szkolne uczniów.
Autorki oczekiwały odpowiedzi na dwa pytania, jakie czynniki objaśniają osiągnięcia szkolne dorastających uczniów oraz czy prężność uczniów, spostrzegane i otrzymywane wsparcie od dziadków, komunikowanie się otwarte i komunikowanie się z trudnościami z rówieśnikami będą w odmienny sposób, w grupach wyróżnionych ze względu na płeć, współdecydować o osiągnięciach szkolnych badanej młodzieży.
Autorkom książki gratulujemy sukcesu **
Opis książki w załączeniu.