"Psychologiczne uwarunkowania osiągnięć szkolnych uczniów" książka efektem współpracy międzyuczelnianej

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Nakładem Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego ukazała się współautorska książka pt. Psychologiczne uwarunkowania osiągnięć szkolnych uczniów  (09. 2022). Za cel badań autorki przyjęły ustalenie znaczenia rodzinnych i osobowych uwarunkowań osiągnięć szkolnych, za wskaźnik których uznały oceny szkolne uczniów. 

Autorki oczekiwały odpowiedzi na dwa pytania, jakie czynniki objaśniają osiągnięcia szkolne dorastających uczniów oraz czy prężność uczniów, spostrzegane i otrzymywane wsparcie od dziadków, komunikowanie się otwarte i komunikowanie się z trudnościami z rówieśnikami będą w odmienny sposób, w grupach wyróżnionych ze względu na płeć, współdecydować o osiągnięciach szkolnych badanej młodzieży.

Autorkom książki gratulujemy sukcesu **

Opis książki w załączeniu. 

Galeria

  • Powiększ zdjęcie